Symetri tukenasi Autodesk-tilausmallin muutoksessa

Autodesk on ilmoittanut, että se siirtyy 16. syyskuuta 2024 alkaen uuteen tilausmalliin  parantaakseen Autodesk-tilausten ostokokemusta.

Uudessa tilausmallissa me (Symetri) annamme edelleen neuvoja ja opastusta tarpeisiisi parhaiten sopivista ratkaisuista ja teemme sinulle tarjouksen, mutta Autodesk-tilauksen vahvistaminen ja maksutapahtuma tapahtuu nyt suoraan Autodeskin järjestelmässä. Symetri vastaa edelleen kaikista myynnin jälkeisistä toiminnoista, kuten käyttöönottosta ja tuesta. Muiden Symetri-kumppaneiden tuotteiden, omien tuotteiden kuten Naviaten, Sovelian ja CQ:n sekä palveluidemme ostoprosessi säilyy ennallaan.

Alta löydät vastaukset joihinkin usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tästä muutoksesta, älä epäröi puhua asiakkuusvastaavallesi tai soittaa meille numeroon +358 9 5422 6500. Myös englanninkielinen asiakastukemme vastaa kaikkiin tilausmallin muutosta koskeviin kysymyksiinosoitteessa: NBPassist@symetri.com

 

Keitä Autodeskin uusi tilausmalli koskee?

Huomaa, että tässä kuvattu uusi Autodeskin ostoprosessi ei koske kuntia, kaupunkeja tai valtion omistamia organisaatioita. Näillä yhteisöillä on erityisiä hankintamenettelyjä ja -vaatimuksia, jotka poikkeavat kaupallisiin organisaatioihin sovellettavista menettelyistä ja vaatimuksista. Näin ollen joidenkin julkisen sektorin organisaatioiden ja julkishallinnon yksiköiden Autodeskin ostoprosessi säilyy ennallaan.  Suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspäällikköösi, joka voi keskustella kanssasi tästä tarkemmin.

 

Usein kysytyt kysymykset

MUUTOKSESTA:

Autodesk on ilmoittanut siirtyvänsä uuteen tilausmalliin, jossa Autodesk-ratkaisujen tarjoajat, kuten Symetri, ovat edelleen mukana kaikissa myyntiä edeltävän ja jälkeisen kokemuksen vaiheissa paitsi varsinaisessa tilaus- ja maksutapahtumassa, joka tapahtuu nyt suoraan asiakkaan ja Autodeskin välillä, samalla tavalla kuten Flexissä nykyään.

Autodesk muuttaa tilausmalliaan tehostaakseen ja parantaakseen asiakaskokemusta.

Autodesk modernisoi liiketoimintaansa tukeakseen paremmin asiakkaitaan ja heidän suunnittelu- ja valmistusprosessejaan.
Henkilökohtainen kokemus - suora vuorovaikutus asiakkaan kanssa antaa syvempiä näkemyksiä ja ymmärrystä sekä mahdollistaa asiakkaan tarpeisiin räätälöityjen kokemusten tarjoamisen.
Ennustettava hinnoittelu – asiakas voi luottaa tasaiseen hintaan ostotavasta riippumatta.
Virtaviivainen prosessi – yksinkertaista ja nopeuta osto- ja uusimiskokemustasi tarvittaessa itsepalveluominaisuuksilla

Tutkimusten mukaan B2B-asiakkaat vaativat nopeampaa ja helpompaa liittymän saantia.

Autodeskin mukaan, uudella tilausmallilla on kolme keskeistä etua:

  • Yksinkertaisempi tapa saada  räätälöityjä osto- ja palvelusuosituksia.
  • Tasainen hinnoittelu ja
    itsepalveluominaisuudet lisäävät hallintaa ja käyttömukavuutta.

Näemme tämän myönteisenä askeleena. Uuden prosessin ansiosta voimme myös keskittyä enemmän kuuntelemaan asiakasta, antamaan vinkkejä ja auttamaan ongelmien ratkaisemisessa.

Uudessa tilausmallissa Symetri antaa edelleen neuvoja ja opastusta asiakkaan tarpeisiin parhaiten sopivista ratkaisuista ja tekee tarjouksen, mutta varsinainen tilaus- ja maksutapahtuma Autodesk-lisensseistä tapahtuu nyt suoraan asiakkaan ja Autodeskin välillä. Symetri vastaa edelleen kaikista myynnin jälkeisistä toimista, kuten käyttöönotosta ja tuesta. Muiden Symetri-kumppaneiden tuotteiden, omien tuotteidemme, kuten Naviate, Sovelia ja CQ, sekä palveluidemme ostoprosessi säilyy ennallaan.

TARVITTAVAT TOIMENPITEET:

Näistä muutoksista saat lisätietoja muun muassa:

  • Katso video, jossa kerrotaan kokonaisuudessaan muutokset, jotka tulevat voimaan xxx
    Löydät infograafin [täältä], jossa on yksinkertaisia ohjeita toimista, jotka sinun on toteutettava valmistautuaksesi tuleviin muutoksiin.
    Osallistu live-verkkokeskusteluihimme [täällä], jos haluat lisätietoja ja saada vastauksia kysymyksiisi kyselytunnilla.
    Ota yhteyttä asiakaspäällikkösi saadaksesi lisätietoja.

Valmistautuaksesi tuleviin muutoksiin katso tiedot tästä infograafista [täällä]. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä asiakkuusvastaavaasi.

TILAUKSET:

Voit jatkaa kaikkien lisenssiesi käyttöä entiseen tapaan, mikään ei muutu tältä osin.

Ota yhteyttä asiakasvastaavaasi tai lähetä sähköpostia myynnin tukitiimillemme: sales.support@symetri.com 

TARJOUSPYYNNÖT JA TARJOUKSET:

Kyllä, tarjouksesi on edelleen voimassa tarjouksesi alareunassa ilmoitetun voimassaoloajan.

Symetri on edelleen ensisijainen kontaktisi, kun haluat keskustella tarpeistasi ja saada tarjouksen, mutta lopullisen tarjouksen Autodesk-tuotteista saat sähköpostitse Autodeskilta. Sinun on sitten vahvistettava tilaus klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä.

Kyllä, kaikki äskettäin saamamme tilaukset käsitellään ja täytetään normaalisti.

Muutosten tekeminen vaihtelee sen mukaan, millaisen muutoksen haluat tehdä.  

1. Palautukset/peruutukset: Jos haluat palauttaa Autodesk-ostoksesi, sinun on lähetettävä palautuspyyntö heidän portaalissaan.

  1. Huomaa, että palautuspyynnöt on tehtävä 30 päivän kuluessa ostopäivästä, jotta saat täyden hyvityksen, tai kuukausitilausten osalta 15 päivän kuluessa ostopäivästä.Huomaa, että palautuksia ei sallita ostoksista, joihin liittyy ainutlaatuinen oikeudellinen sopimus.

  2. Lisää paikkoja: Jos tarvitset lisätilauksen, ota yhteyttä asiakkuusvastaavaasi, niin hän voi antaa sinulle tarjouksen.

  3. Tarvitsetko apua? Symetrin asiakkuusvastaavasi on käytettävissäsi opastamaan ja tukemaan sinua koko tilaus-ostoprosessin ajan. Älä epäröi ottaa häneen yhteyttä apua tai selvennyksiä varten.

Voit muokata uusimisasetuksiasi milloin tahansa käyttämällä Autodesk-tilisi itsepalvelutyökaluja tai ottamalla yhteyttä Symetri-asiakaspäällikkösi. 

Seuraavat muutokset voidaan tehdä Autodesk-tilisi itsepalvelutyökalujen avulla:  

  • Add Seats   
  • Reduce Seats (for next renewal)  
  • Early Renew  
  • Turn Auto-Renew ON or OFF  

Kyllä, automaattinen uusiminen on jo päällä. Automaattisen uusinnan pitäminen päällä varmistaa, että tilauksesi pysyy aktiivisena ja että tuotteiden ja palveluiden käyttö on keskeytyksetöntä.  Saat muistutuksen uusimispäivästä ja -hinnasta ennen maksun käsittelyä.   

Voit muokata uusimisasetuksiasi milloin tahansa käyttämällä Autodesk-tilisi itsepalvelutyökaluja tai ottamalla yhteyttä Symetri-asiakkuusvastaavaasi.

Jokaisella organisaatiolla on omat prosessinsa ja menettelytapansa uuden toimittajan kanssa käytävää kauppaa varten. Varmista, että puhut hankinta- tai talousosastosi kanssa, jotta ymmärrät, mitä he tarvitsevat, jotta voit asioida Autodeskin kanssa.

Kaikki tiedot, joita tarvitset Autodeskin määrittämiseksi toimittajaksi järjestelmääsi ja maksuliikennettä varten, löydät täältä.

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä Symetrin yhteyshenkilöösi. Voimme auttaa lähettämään pyynnön puolestasi.

LASKUJEN MAKSAMINEN:

Sinun ei tarvitse muuttaa Symetri-tilin tietoja. Ne ovat edelleen käytössä, kun ostat muilta Symetrin kumppaneilta, omia tuotteiltamme, kuten Naviate, Sovelia ja CQ, sekä muita palveluiltamme. Autodesk-ostoksia varten sinun on kuitenkin pystyttävä maksamaan suoraan Autodeskille, ja sinun on käytettävä heidän maksutietojaan

Jokaisella organisaatiolla on omat prosessinsa ja menettelytapansa uuden toimittajan kanssa käytävää kauppaa varten. Varmista, että puhut hankinta- tai talousosastosi kanssa, jotta ymmärrät, mitä he tarvitsevat, jotta voit asioida Autodeskin kanssa.

Kaikki tiedot, joita tarvitset Autodeskin määrittämiseksi toimittajaksi järjestelmääsi, jotta voit suorittaa maksutapahtuman, löydät täältä.

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä Symetrin asiakkuusvastaavaan. Voimme auttaa lähettämään pyynnön puolestasi.

Kyllä. Asiakkaat, jotka valitsevat "Maksa laskulla", voivat nyt lisätä tilauksiinsa ostotilaustiedot.

Yleisimpiä maksutyyppejä ovat:

  • Lasku - 30 päivän maksuehto käytettävissä, jos tilisi on hyväksytty.
  • Suoraveloitus
  • PayPal
  • Luottokortti

*Huomioithan, että laskulla maksaessa ei ole enää minimiostorajaa,

*Maksutavat voivat vaihdella maittain

Jotta et menettä pääsyä ohjelmistoihisi, on tärkeää, että maksamattomat saldot maksetaan mahdollisimman pian. Näin tapahtuu, jos automaattisen uusintatilauksen maksu myöhästyy:

  • 16 päivää uusimispäivän jälkeen: Jos maksua ei ole vastaanotettu 16 päivän kuluessa uusimispäivästä, ohjelmiston käyttöoikeus keskeytetään.
  • 30 päivää keskeytyksen jälkeen: Tilauksesi pysyy keskeytettynä 30 päivän ajan. Näin sinulla on aikaa suorittaa maksu ja saada käyttöoikeus takaisin.
  • 46 päivää uusimispäivän jälkeen (Tärkeää!): Jos maksu on maksamatta 46 päivää uusimispäivän jälkeen, tilauksesi peruutetaan. Valitettavasti tässä vaiheessa et voi uusia vanhaa tilaustasi, vaan sinun on ostettava uusi tilaus nykyisellä hinnalla.

Jos liittymäsopimuksessasi on Net 30 -ehtoja, sinulla on 30 päivää aikaa maksaa laskun päivämäärästä.

  • 16 päivää Net 30 -jakson päättymisen jälkeen: Jos maksuasi ei vastaanoteta 16 päivän kuluessa 30 päivän maksuajan päättymisestä, pääsysi ohjelmistoon jäädytetään.
  • 30 päivää jäädytyksen jälkeen: Tilauksesi pysyy jäädytettynä 30 päivää. Tämä antaa sinulle aikaa suorittaa maksu ja saada käyttöoikeus takaisin.
  • 46 päivää laskun päivämäärän jälkeen (tärkeää!): Jos maksusi on maksamatta 46 päivää laskun päivämäärän jälkeen, tilauksesi peruuntuu. Valitettavasti et voi uusia vanhaa tilaustasi, vaan sinun on ostettava uusi nykyisellä hinnalla.

Voit rahoittaa ohjelmiston hankinnan useilla eri tavoilla:

  1. Autodesk Financing: Autodesk tarjoaa rahoitusvaihtoehtoja vähintään 4 500 dollarin vuositilauksille ja kolmivuotisille tilauksille. Löydät lisätietoja ja voit hakea rahoitusta verkossa Autodeskin ehtojen ja maksujen kautta.
  2. Kolmannen osapuolen rahoitus: Voit tutkia myös riippumattomien lainanantajien tai rahoituslaitosten rahoitusvaihtoehtoja. Tämä voi tarjota enemmän joustavuutta ehtojen, korkojen ja vähimmäisostosummien suhteen. 
  3. Ennen kuin teet päätöksen, muista vertailla eri lainanantajien korkoja ja ehtoja, jotta löydät tarpeisiisi parhaiten sopivan vaihtoehdon.
  4. Keskustele oman asiakkuusvastaasi kanssa saadaksesi paremman käsityksen rahoitusvaihtoehdoistasi.

EHDOT:

Symetri-ehdot säilyvät ennallaan nykyisissä sopimuksissa ja tulevissa hankinnoissa muilta Symetri-kumppaneilta, omilta tuotteiltamme, kuten Naviate, Sovelia ja CQ, sekä palveluiltamme.

Jos ostat suoraan Autodeskilta uuden ostoprosessin kautta, sinun on hyväksyttävä Autodeskin käyttöehdot.

Autodeskin sopimusehdot ovat täällä: here 

YHTEYS:

Symetrin asiakkuusvastaavasi pysyy samana ja hän antaa neuvoja ja opastusta siitä, mitkä Autodesk-tuotteet ja muut teknologiat sopivat parhaiten tarpeisiisi, ja huolehtii tarjouksen laatimisesta.

Ota yhteyttä asiakkuussvastaavaasi tai lähetä sähköpostia myyntitukitiimillemme osoitteeseen

sales.support@symetri.com. 

OTA YHTEYTTÄ

Lähetä viesti alla olevan lomakkeen kautta ja tiimimme jäsen ottaa sinuun yhteyttä.